۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

مجموعای از جدید ترین جک های فارسی

1- تركه شبا يه پارچ آب خالي بالا سرش ميذاشته و مي خوابيده ازش مي پرسن آخه خنگ چرا اينجوري مي كني؟ ميگه : خوب يه موقع نصفه شب از خواب پا پيشم مي بينم تشنم نيست .. اونوقت چيكار كنم؟
2- دوتا پسر حوصله‌شان سر رفته بود. يكي از آنها گفت: بيا شير يا خط بيندازيم. اگر شير شد ميريم دوچرخه سواري، اگر خط شد ميريم ماهواره نگاه مي‌كنيم و اگر سكه روي لبه‌اش ايستاد ميريم درس مي‌خونيم!
3- تركه باباش ميميره ميخواسته خاكش كنه جو ميگيرتش باراندازش ميكنه.
4- پليس ماشين مسافر کشي را که با سرعت در خيابان ميراند ، متوقف کرد و گفت : هشت تا مسافر داری و با اين سرعت هم ميراني راننده با عجله گفت : آخه اگه تندتر نرم ، اون سه نفری که توی صندوق عقبند خفه ميشند .
5- به تركه ميگن: با «هندونه» جمله بساز. ميگه: هند اونه كه بغل پاكستانه!
6- تركه زنگ ميزنه 118 ميگه يه 110 بفرستين بقيه اش رو هم آدامس بدين .
7- تركه خالي ميبنده كه 10 بار رفته چين دوستاش بهش ميگن يه خيابون تو چبن اسم ببر ميگه شهيد بروسلي.
8-تركه يه بسته هزار تومني ميشمره، 250 تومن كم مياره .
9-تركه هر روز زنگ يك كليسا رو مي‌زده و در مي‌رفته. آخر پدر روحاني شاكي ميشه،‌ يك روز پشت در كمين مي‌كنه، تا تركه زنگ مي‌زنه،تركه رو مي گيره . تركه حول ميشه،‌ با تتپته ميگه: ببخشيد، ‌عيسي هست؟

یه بنده خدائی یه جسد می بره پزشكی قانونی.بهش میگن: چطور مرده؟ میگه: سم خورده.میگن: پس چرا زخمیه؟ میگه: آخه نمی خورد.

به معتادي گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه مي کشي؟ چلا شيشه مي شکني؟ چلا هف نمي زني ؟ چلا هشتي ناراحت؟

به يك اسكلت مي گن يك دروغ بگو ....مي گه: تپلو يم تپلو
تو تيمارستان نوار کاست نوحه مي ذارن همه پا ميشن مي رقصن به جز يکيميگن اين حتما سالمهازش مي پرسن تو چرا نمي رقصي ؟ ميگه:آخه من عروسم
توی زندگی انتخاب 2 چیز خیلی سخته .؟یکی زن و یکی هم هندوونه

يه روز يه گنجشكه مي خوره به يه موتوريه ميوفته زمين بلند مي شه می بینه كه تو قفسه,به خودش مي گه :اههههههههههههه موتوريه مرده!!!
یه روزسه تا مرغ رو درمدرسه ي مرغ ها مي گيرن مي برن دفتر.به اولي ميگن تو چكار كردي؟ميگه من ادامس خوردم.به دومي ميگن تو چكاركردي؟ ميگه من شلوغ كردم.به سومي ميگن تو چكاركردی؟میگه من عكس خروس تو جيبم بود.

به دختره مي گن اگه دنيا رو بهت بدن چي كار مي كني ??مي گه من فعلا مي خوام درسمو ادامه بدم .
10-يه هواپيما تو قبرستون تبريز سقوط ميكنه، فردا راديو تبريز ميگه: شب گذشته يك فروند هواپيماي توپولوف در حومة شهر تبريز سقوط كرده و تا اين لحظه 34513 جسد كشف شده! عمليات براي يافتن اجساد بقيه قربانيان همچنان ادامه دارد.
11- سه تا ترك رفته بودن ايستگاه راه‌آهن، تا ميرسن تو يهو قطار حركت ميكنه، اينها هم ميگذارن دنبال قطار حالا ندو كي بدو! خلاصه بعد از هزار بدبختي، يكيشون ميرسه به قطار و ميپره بالا و دستشو دراز ميكنه دومي رو هم سوار ميكنه، ولي سومي بندة خدا هرچي ميدوه نميرسه. خلاصه خسته و كوفته برميگرده تو ايستگاه، يك بابايي بهش ميگه: آقاجان چرا اينقدر خودتونو خسته كرديد؟ قطار بعدي نيم ساعت ديگه حركت ميكنه، واميستاديد با اون ميرفتيد. تركه نفس زنان ميگه: ايلده منم نميدونم! والله من فقط قرار بود برم، اون دوتا رفيقام اومده بودن بدرقم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای تبادل لینک با من سایت من را با نام فقط+18کیلیک کند لینک دهید بهد به من خبر بدید

New Page 3