۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

دختر بودن یعنی چه؟

http://azmanbeporsid.40sotoon.net
دختر بودن یعنی پس این چایی چی شد؟
دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های در پیت
دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و عمه و خاله ات هستن
دختر بودن یعنی چرا خونه اینقدر کثیفه؟
دختر بودن یعنی دخترو چه به رانندگی؟
دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزی
دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن
دختر بودن یعنی ببخشید میشه جزوه تون رو ببینم
دختر بودن یعنی به به خانم خوشگل ... هزار ماشالا
دختر بودن یعنی برو تو ، دم در وای نستا
دختر بودن یعنی لباست 4 متر و نیم پارچه ببره که آقایون به گناه نیفتن
دختر بودن یعنی خوب به سلامتی لیسانس هم که گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم
دختر بودن یعنی کجا داری میری؟
دختر بودن یعنی تو نمی خواد بری اونجا ، من خودم می رم
دختر بودن یعنی کی بود بهت زنگ زد؟ با کی حرف می زدی؟
دختر بودن یعنی خیلی خودسر شدی
دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هر چی ، حتی نفس کشیدن

http://azmanbeporsid.40sotoon.net

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای تبادل لینک با من سایت من را با نام فقط+18کیلیک کند لینک دهید بهد به من خبر بدید

New Page 3