۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

جدیدترین جملات و فیلم ها درباره ی بنزین (جالب)

http://azmanbeporsid.40sotoon.net
1.تو بنزین منی
2. اگه تو نباشی بنزینم نیست
3. از فردا به خاطر اینکه غیرتم بهت نشون بدم بنزین نمی زنم
فیلم های بنزینی
فیلمها: 1. به خاطر 1 ليتر بنزين 2. من ترانه 10000 ليتر بنزين دارم 3. رستگاري قبل از ساعت 12 امشب 4. دور دنيا با 100 ليتر بنزين 5. رايحه خوش بنزين 6. ب مثل بنزين 7. علي بنزيني 8. بنزيني ها 9. بنزين بازي 10. مرد بنزيني 11. داستان بنزين 12. دخترک بنزين فروش 13. پسري با 4 ليتري در بزرگراه 14. سالهاي سهميه بندي 15. روز سوم جيره بندي 16. باكي براي دو نفر 17 باك زيادي 18. صفهاي بنزين كارائيب.19 پمپ بنزين پارك وي 20 چند ميگيري باكمو پر كني و ...
وزارت ارشاد و وزارت نفت توضيع بازي نيد فور اسپيد را بدون کارت هوشمند سوخت ممنوع اعلام کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای تبادل لینک با من سایت من را با نام فقط+18کیلیک کند لینک دهید بهد به من خبر بدید

New Page 3