۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

شعر طنز : مدرک دیپلم

مدرك دیپلمم اینجاست ولی كار كجاست؟
هر كجایی كه من مدرك خود را بردم پاسخ این بود كه یك پارتی پولدار كجاست؟
روز و شب هر چه دویدم پی همسر گفتند از برای چو تویی همسر و غمخوار كجاست؟
پدر دختره تا دید مرا با فریاد گفت اوٌل تو بگو درهم و دینار كجاست؟
خانه در جردن و شمران چه داری
پست و عنوان و یا حجره و انبار كجاست؟
ست الماس و گلوبند زمرد كه به آن بكند دختر من فخر در انظار كجاست؟
یك عدد بنز مدل 98 دو در تا كند فیس در آن در بر اغیار كجاست؟
اعتیاد ار كه نداری و سلامت هستی برگی پاكی ژن از دكتر و بهیار كجاست؟
هر چه فریاد زدم حرف مراكس نشنید كه به دادم برسد؟
گوش بدهكار كجاست؟
نیست چون بهر جوان عیب اكنون حمٌالم توی میدان بكنم باربری، بار
مدرك دیپلم خود را بفروشم به دو پول ایهالناس بگویید خریدار كجاست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای تبادل لینک با من سایت من را با نام فقط+18کیلیک کند لینک دهید بهد به من خبر بدید

New Page 3