۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

جدید ترین اسمس های خنده دارsms

عشقي ترين اس ام اس ترکي : عزيزم بيا با قايق عشق با هم پرواز کنيم

يکي با خدا قهر ميکنه ، هر نيم ساعت يه بار در مسجد رو ميزنه فرار ميکنه

گفته بودم...
اگه بری من میمیرم بی تو
تو رفتی.... من نمردم!!!
ببخش منو....

  1. سوزن رفاقتت توي تيوب قلبم فرو رفت و گفت : فسسسسسسس . . . تازه فهميدم پنچرم
  2. از يه نفر ميپرسن بزرگترين آرزوت چيه؟ ميگه : دکتر بشم , از اتاق عمل بيام بيرون و بگم متاسفم !!!
  3. اگه ايرانسل داري اين کد رو وارد کن . تمام تماسها ، اس ام اس هات با تمام خطوط مجاني ميشه......*140*زرشک #
  4. از يارو مي پرسن اسم کوچيک جومونگ چيه ؟ميگه : افــــسانه ..!!
  5. یارومیگن کره خرخوشش میاد میگه : ماخانوادگی سنمون کم نشون میده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای تبادل لینک با من سایت من را با نام فقط+18کیلیک کند لینک دهید بهد به من خبر بدید

New Page 3